"time for legal action" by Dr Farsalinos

15.10.2016 23:13 (zuletzt bearbeitet: 15.10.2016 23:14)
avatar  LoQ
#1 "time for legal action" by Dr Farsalinos
avatar
LoQ

Zitat
On October 12, the well-known UK newspaper “The Times” released 3 articles (all behind a paywall) which contained some very aggressive comments and personal attacks against scientists and anti-smoking advocates for being funded or supported by tobacco industry to support e-cigarettes. Basically, the whole story was about scientists participating to the GTNF conference. But this time, the situation has escalated with extreme and unsubstantiated accusations


Zitat
Therefore, the authors of these articles are literally lying about the studies funded by the tobacco industry and are lying about the involvement of the named experts in tobacco-funded research.



Ist das die Saat, die z.B. Glantz in seinem Video zur britischen Studie sät, also das Wissenschaftler Geld nehmen würden?
Farsalinos der selbst kein Freund von Klagen ist, befürwortet jetzt endlich zurückzuschlagen.
Das Ganze wie immer auf englisch HIER

__________________________________________________________________
"Ich will nicht in einer Welt leben, in der alles, was ich sage, alles was ich mache, der Name jedes Gesprächspartners, jeder Ausdruck von Kreativität, Liebe oder Freundschaft aufgezeichnet wird." E.Snowden
"Nationalism is an infantile disease. It is the measles of mankind." - Albert Einstein


 Antworten

 Beitrag melden
15.10.2016 23:17
#2 RE: "time for legal action" by Dr Farsalinos
avatar

Ich hoffe er findet auch ordentlich Wissenschaftler, die bereit sind einen offenen Brief an die Times zu unterschreiben...

______________________________________________________________________________________________________
Nun sieh Dir an, was Du mich hast anrichten lassen.

 Antworten

 Beitrag melden
15.10.2016 23:48
#3 RE: "time for legal action" by Dr Farsalinos
avatar

Schaden ist schon verursacht worden, dass ist die Schweinerei daran.


 Antworten

 Beitrag melden
25.10.2016 13:41
#4 RE: "time for legal action" by Dr Farsalinos
avatar

 Antworten

 Beitrag melden
05.11.2016 06:20 (zuletzt bearbeitet: 05.11.2016 06:25)
#5 RE: "time for legal action" by Dr Farsalinos
08.11.2016 15:19
#6 RE: "time for legal action" by Dr Farsalinos
avatar

 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!
Auswahl Marktübersicht